Testy automobilov našich ciest. Auta ktoré stretnete

Úvod  /  Auto  /  Testy

Športová klasika v podaní Porsche

Lemon // 05.09.2009 // Testy

Porsche predstavilo chuťovku pre ozajstných fanúšikov značky. Limitovaná edícia 911 Sport Classic nesie viaceré znaky legendárneho modelu Carrera RS 2,7. K tomu sa pridáva zopár ďalších zmien, ktoré robia z najnovšej verzie úplný originál.

Renault Twingo GT 1,2 TCE

Lemon // 27.03.2008 // Testy

Turbo Twingo Mnohí sa tohto miniauta nevedeli dočkať. Nástupca totiž prichádza po takmer 14 rokoch od predstavenia prvého modelu a po 2,5 miliónoch predaných kusov. Bude to nový kráľ a ikona triedy? Alebo zanikne v dave a upadne do zabudnutia?

BMW 635d

Lemon // 27.03.2008 // Testy

Zázrak techniky Priamo bez okolkov potvrdím to, čo všetci iste tušíte. Veľké kupé od BMW je to naj, čo si dnes možno kúpiť. Nielen medzi GT či športiakmi, ale medzi autami vôbec! A ak typ 6 patrí k elite, model 635d je vrcholom súčasného automobilizmu.

Renaul Mégane RS dCi

Lemon // 18.03.2008 // Testy

Senzácia! Na toto vás nemôžem pripraviť. Je to ako blesk z jasného neba! Je to ako zemetrasenie! Pár minút, za ktoré prečítate tento test, totálne zrúti celý váš svet. Nič z toho, čo sa vám páčilo, neobstojí. Nič z toho, čomu ste doteraz verili, už neplatí. Svet už nikdy nebude ako predtým!

Opel Corsa OPC

Lemon // 18.03.2008 // Testy

Vrecková bomba Neviem si predstaviť vodiča, ktorého možnosť riadne si zajazdiť na aktuálnom držiteľovi rekordu nechá chladným. Corsa OPC je prvotriedny rekordér! S časom 8:47,99 s stanovila v lete nový rekord severnej slučky Nürburgringu pre kompaktné autá. Ešteže mi pri jej preberaní nemerali teplotu. Určite by mi ju s odôvodnením momentálnej indispozície nedali.

Lamborghini Reventon

Lemon // 18.03.2008 // Testy

Čo je rýchlejšie, auto či stíhačka? Špeciálne auto vyžaduje špeciálnu prezentáciu. Reventon je projekt, aký v histórii značky nemá obdobu. Páni z Lamborghini pre svoje najextrémnejšie dielo vybrali celkom originálny, i keď celkom logický spôsob prezentácie televíznym spoločnostiam. Na dráhu postavili vedľa seba super auto a super lietadlo.

Ford Mondeo 2,5 Turbo kontra športiaky

Lemon // 27.02.2008 // Testy

Ford. Silný Ford.
„Bond James. Bond.“ Ako čítať naše grafy z merania výkonu na valcovej brzde, to sme vás učili v AT 04 a 05/2007. Ako oceniť výsledky áut v skúške AT slalomu vám vysvetlím teraz. Pre predstavivosť mám názornú ukážku. Mondeo je jazdnými vlastnosťami už tri generácie neodškriepiteľne špičkou strednej triedy. V roku 1994 mu práve tie výrazne pomohli získať titul „Auto roka“.

Honda Civic Type R Plus

Lemon // 27.02.2008 // Testy

Type R a všetci ostatní... Každý, koho som s ňou stretol, ju chcel ochutnať. Odviezť sa, sadnúť si, alebo aspoň pohladiť. Každý s ňou chcel mať osobnú skúsenosť. Pritom nie je najsilnejšia ani najdrahšia v kategórii. Čím to je? Nedá sa to zmerať. Nedá sa to chytiť. Nedá sa to kúpiť. Možno to len cítiť. Hovorím o aure, o renomé. Hovorím o legende! V tejto triede je to neopakovateľný fenomén. Je to doslova „Type R“ a tí ostatní...

Testovanie maximálnej rýchlosti

Lemon // 27.02.2008 // Testy

Meranie maximálky Veril som, že testovanie maximálky je motoristická nirvána. To bolo predtým, než som začal testovať pre istý veľký motoristický časák. Namiesto toho som zistil, že skúšať maximálku špičkových športiakov je ako bozkať rotvajlera – nebezpečné, a už vôbec nie vďačné. Skúsiť si rýchle kolo na okruhu alebo zajazdiť skvelý čas s predbehnutím na ovále sú podstatne viac uspokojujúce. Ak je všetko OK, skúšanie maximálky si vyžaduje minimum vodičskej zručnosti. Naopak, keď sa veci v rýchlosti nad 300 km/h poserú, zväčša nepomôžu ani schopnosti najlepšieho jazdca sveta...

Jazda na formule 1

Lemon // 17.02.2008 // Testy

Zažil som pocity pilota F1 Deň s veľkým D prišiel. Spolu s Jankom Lehotským, ktorému CK HITKA pri príležitosti okrúhleho jubilea umožnila absolvovať stáž na monoposte F1, vrátane krstu na dvojsedadlovej F1. Prichádzame na okruh Var dlhý 2,2 km v oblasti Francúzskej riviéry. Čaká ma jednodenná stáž typu HI-TECH, teda jazda na F1 s radením rýchlostí pádlami pod volantom bez spojky. Jano absolvuje stáž GRAND PRIX s klasickým radením rýchlostí.

<< < 1 2 3 > >>

AutoTuning Magazin
© 2000 - 2017 autotuning.sk - všetky práva vyhradené